Sommarregn!

Idag så tycker jag faktiskt att det har varit en helt fantastisk dag även fast det inte har varit strålande sol. Dagen började med att jag städa undan lite på nedervåningen medans Daniel fick lite sovmorgon sen åkte vi iväg för att träna. Jag körde ett Indoor walking pass med min far Mikael och efter det gick jag in på gymmet en stund där Daniel var. Efter det for vi hem till Jolines farmor och åt lunch, duscha och sen stack Daniel till jobbet och jag åkte med Sarah och Philip till Surahammar för att mysa hos Lina och Alva hela eftermiddagen. Verkligen jätte mysigt.
 
Nu ikväller så har Joline fått äta själv, halva potionen gav jag sedan fick hon fria händer och det gillades. Efter det så fick det bli dusch...älskade unge! ( kommer bilder )
 
Jag sitter och drömmer mig bort till Grekland eller Kroatien just nu, ska bli så härligt att åka utomlands med min fina familj i vår, dock väldigt länge kvar men den som väntar på något gott..
 
Puss och Godnatt från oss!
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0