Vilken helg!!

herregud vilken bra helg jag har haft.
 
Fredagen började med att jag och Daniel träna, sen fick vi lite kaffe gäster. Madeleine, Åsa och hennes son. Efter det så åkte vi och storhandla. Vi var ju inte ensamma på Ica Maxi, men som tur var så sov Joline i vagnen hela shoppingrundan. På eftermiddagen så kom Viktor och Moa hem till oss och vi mös hela kvällen. Vi lagade mat, spela spel och unnade oss en massa gott.
 
Lördagen var hur härlig som helst.
Vid lunchtid så åkte vi hem till min mor som bor i Eskilstuna. Vi började ganska tidigt med att dricka gott vin till maten. Vi lyssna på Gylletider och taggade i solen. Sen fick vi skjuts ner på stan och så tog vi gratis bussen till Sundbyholms slott där konserten var. När vi kom fram så satt vi oss och fortsatte dricka massa gott vin, vi träffade även Johanna och Alex som vi hängde med hela kvällen. Kvällen var grym, bilder kommer!
 
Söndagen har jag faktistk legat bakis nästan hela dagen, jag hade glömt bort hur det känns att vara bakis. Märks att det var ett tag sen man var så onykter. Men jag hade så sjukt jäkla roligt och njöt varje sekund av att få bara vara " Rebecca". Men jag hade min dotter i tankarna heeeela tiden. Min älskade lilla plutt var hos sin mormor. Så skönt att vi sov där så jag fick pussa på henne på morgonen. Har även varit hos svärfar i dag och ätit hemma-kebab!
 
Nu ska vi gosa ner oss i sängen med en godispåse och titta på film!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pinglan45

Åh vad härligt att höra😊blir varm hela jag ( OBS inte kärringsvetttning) ❤

2013-08-11 @ 21:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0