Bättre sent än aldrig!

Nu ska jag försöka mig på att börja blogga lite igen. Det har hänt så mycket i mitt liv sedan sist. Jag har blivit mamma, köpt hus och skaffat mig en extremt massa nya goa vänner. Fler och fler i min närhet blir gravida och bildar familjer.

Nu har jag varit mammaledig i ca 9 månader och har ungefär lika lång tid kvar. Att vara mamma på heltid är så underbart och ingenting slår det. Om dagarna så tränar jag, umgås med vänner, Joline leker med sina fina vänner och givetvis umgås vi hela familjen.

Här så kommer jag skriva om mitt liv som mamma, jag kommer skriva mycket om min dotter och hennes utveckling och om livet som en familj.

/ Rebecca Staaff!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0