Blixtrar & dunder!

Oj vad det har blixtrat, dundrat och regnat i eftermiddag!

Fredagen spenderade jag med min fina Sarah, Philip & Joline sen slutade Daniel jobbet vid 14 så åkte vi till Leos lekland så Joline fick busa av sig lite. Efter det så köpte vi virke till renoveringen och måla lite och åt gooooood middag.

I går ( Lördag ) så kom Madeleine och Janne hem till oss så grillade vi och åt god mat, det var självklart jätte trevligt. Dom är nu utomlands och njuter av sol, bad och goda drinkar!

Idag har vi firat svärfar som fyller år imorgon, vi åt gott, fika gott och hade det väldans trevligt. Efter det var det bara hem och natta bebis och sedan ut och springa med Carin i regnet, så skönt. Nu efter en dusch så unnar jag mig chips i soffan. I morgon är det Måndag igen o då får man hålla fingrarna borta från gottis. Sålänge man bara unnar sig på helgen så tycker jag att det är okej att äta vad man vill :). Jag har gått ner nästan 20 kilo på 7 månader av bara bra kost, unnat mig på helgerna och tränat!

Här lekar vi i burkskåpet och har burkar på huvet, ( Jag får en puss )
 
Glöm inte att älska varje dag!!
Hoppas ni haft en bra helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0