Morgongym!

Måndag morgon och nu köttar vi på efter förra veckan härliga viktnedgång.. På något sätt så känns det så skönt att semester tiderna är över då man kan komma tillbaka till dom vardagliga rutinerna igen. I morse så slängde jag ihop en liten smet på 2 msk kvarg, 1 dl frysta hallon och 1/4 äpple. Det är ju så gott och fräscht. Efter det så tog vi och lasta bilen full med barnvagn o dylikt och stack iväg. Först till mitt jobb då ja skulle fixa lite papper som behövdes och sedan vidare till Friskis och svettis där min mamma var och så körde vi ett riktigt grymt pass på gymmet. Först 1h cross och sen 1h gym.

nyss ätit lunch och druckit kaffe med mamma och lillan sover middag så jag ska faktiskt slänga mig i soffan och ta det lugnt bara, sen kanske Josefine kommer förbi.

Kram från oss!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0