Mysdag!

Dagen började med att mamma kom och hämtade mig 07.15 för att sedan åka till gymmet. Idag körde vi lite lugnare efterssom träningsvärken i kroppen sa ifrån. 30 min cross, 40 min intensiv gym och avsluta med att springa 10 min. Jag mår så bra efter träningen, den ger mig sån energi.
 
Lunchdags...Idag lunchade jag på Cornette med Hanna, Julia och Josefine och det är mina äldsta vänner. Dem har jag umgåtts med till och från sen ja gick i 5an. Så himla mysigt var det. Efter lunchen och fikan så gick vi en sväng på stan och kikade lite, jag och Josefine avslutade med att gå till Lek och buslandet i punkt för att Joline skulle få busa av sig lite...man kan ju undra vilka som hade roligast!
 
Middagsdags, pappa-micke ringde och bjöd över på pannbiffar, både jag och Joline åt o va glada. Efter det så åkte jag hem till 18 tiden då Madde kom över, vi har myst i soffan hela kvällen och hon åkte precis.
 
Denna dag har jag träffat så många fina och otroligt mysiga människor, puss till er alla!
 
Den vita "soff-saken" till höger på bilder ska bort, Men dem som ska ha den är utomlands så den får stå där en vecka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0