Träning! ( Onsdag )

Äntligen har jag hittat min motivation som varit på semester. Jag har stått stilla i vikt under hela sommaren och det är jag väldigt nöjd med eftersom jag gottat mig en hel del. Vi har druckit massa gott vin, ätit goda middagar, unnat oss massa ost och kex och sist men inte minst, goda glassar och snask på kvällarna :)!

I måndags var jag på ett spinningpass med pappa, i går så tog jag och Daniel en rejäl pw på 60 min och i dag så har vi gjort väldigt bra ifrån oss på gymmet hela familjen, även Joline som satt i vagnen och åt majskrokar.

Just nu så ligger lillsnorpan och sover, det mullrar utanför och jag sitter och väntar på min efterlängtade Josefine. Vi ska ta en sväng till Erikslund och sen mysa här hemma resten av dagen/kvällen.

Igår så var jag och Joline på Leos lekland med Sarah och Philip. Här kommer lite roliga och fina bilder :)!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0